Îs a lu` Gogoaşă !

De cand am iesit la lumina pana am sa mor o sa ma cheme Gogoaşă. Asa m-am nascut si asa mi-am dus numele pana in ziua de azi. Atunci cand eram mic nu stiam ce importanta are numele pentru ceilalti, dar cu cat am crescut a inceput sa-si puna amprenta in relatiile cu acestia. Cum este sa te strige toti mucosii: placinta, umflatule si alte derivate ale gogoasei? Nu eu am ales sa port numele asta si, cum nici porecla nu este, m-am obisnuit c-o sa-l port toata viata. De fapt am inceput sa am o satisfactie imensa pentru ca port acest nume.

In timp, mi-am dat seama care sunt avantajele si dezavantajele celui care poarta acest nume: avantajul este ca toti cei care te cunosc au o senzatie de dulce pe buze, venita dupa un mic ras infundat. Dezavantajul este ca te cam ocolesc fetele de frica c-o sa le strige colegele si prietenele: "Fato, ce mai face Gogoasa al tau?" sau "Cum este, fata, sa te lingi c-o gogoasa?"

Timpul le rezolva pe toate si am constatat ca nu este chiar asa de grav sa porti un astfel de nume: prieteni mi-am facut cu caru`, de gagici care sa pupe gogoasa nu am dus lipsa, sa fiu strigat in gura mare m-am obisnuit. Deci, nu este ceva grav!

Cand s-a deschis Gogoasa Infuriata am fost asa mandru, ca mi-au dat aia o gogoasa gratis fiindca le-am aratat buletinu` si am decis sa ma abonez la o cura pe vreo cativa ani.

Cand a aparut serialul cu Trasnitii in NATO de pe tv si l-am vazut pe posesorul numelui meu am innebunit, asa ca am decis sa fiu ma precaut atunci cand ma prezint sau cand particip la o discutie "desteapta". Pasul este foarte mic pana la o simpla asemanare si-ti poti pune franghia de gat.

Am inceput sa inteleg tot mai mult ca tot ce se aseamana cu gogoasa este cam nociv: pe langa faptul ca aceasta, ca atare, dauneaza sanatatii, dar si o parte din cei ce poarta acest nume nu prea sunt baieti buni. Stateam, deunazi, la televizor cand, il vad pe unu` Gogoasa si pe altu`Tweety cum incercau sa-l ajute pe un cameraman de la tvr sa-si bage obiectivul in teasta. Chiar au folosit si ceva bolovani pentru a largi gaura din capul jurnalistului. Drept premiu` pentru saritura in ajutor, Gogoasa a primit 2 ani cu suspendare din partea ministerului de justitie, iar cei de la ministerul de interne i-au aplicat o medalie in forma de stea pe spate, cu bastonul, la sectie.

Sa ma mai recomand, sa mai ies din casa? Ce sa fac? Am decis ca soarta va fi cea care-si va pune amprenta pe viata mea asa ca mi-am continuat viata nestingherit de batjocora numelui pe care-l port cu mandrie.

Intru pe net, ce-mi vad ochii? Unu`-si facuse pagina si se prezenta gogoasa-cel care adora femeile, pizza si shaworma, apoi o vad pe Bahmuteanca ce-si lauda suncile declarand: "sunt gustoasa ca o gogoasa cu vanilie", trec peste toate si-mi tresar ochii cand citesc ca un american a fost inchis 30 ani pentru furtul unei gogosi.

Dumnezeule, ce se-ntampla de toti astia de-alde gogoasa au intrat in cacat?

Sa stiti ca gogoasa este prezent in toate domeniile, mai mult decat atat chiar este un liant intre diferite activitati. Spre exemplu, se spune ca turismul romanesc este o gogoasa mare umpluta cu aer, si asta o declara oameni avizati din domeniu, iar in magazine au aparut deja vestitele stick-uri USB in forma de gogoasa care se vand ca "painea calda".

Suntem prezenti si in proza prin prisma unui scriitor care a incercat sa schiteze putin din viata unui personaj care-mi poarta numele. Citez: "Am înţeles că Gogoaşă se caftise cu Muianu şi ăsta micu, cu nume celtic, penetrase cu ţeasta placajul uşii de la a VIII - a C. N-au putut să-l extragă, aşa că au scos uşa din ţâţâni şi, cu Muianu pus la jug, s-au târât până la tâmplărie."

Avem si postare pe site-uri cu locuri de munca, jobul ideal fiind acela de facator de gogosi.
CANDIDATUL IDEAL:
-in primul rand trebuie sa fie de sex feminin. In al doilea rand trebuie sa aiba motocicleta si sa stie sa faca gogosi. Experienta nu este obligatorie, dar firma mea nu asigura training acum, ca daca era asa ma descurcam singur.

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Pai nu prea o sa aiba multa raspundere, poate fi ajutata si de unu dintre parinti care sunt mai priceputi la gogosi.
DESCRIEREA COMPANIEI SAU A JOBULUI:
Pai, compania mea abia s-a deschis, Blu3 Gogosi . O sa fiu unicul consumator al gogosilor.

In cele din urma, dragilor, dupa multi ani de framantari, dupa sute de porecle si mii de injuraturi, dupa esecuri in dragoste si o faima asa de mare in toate domeniile, am decis ca tre` sa fac un upgrade la ceea ce am si nu pot sa scap.

Asa ca de vreo 3 ani ma cheama Gogoasa-Gelal. Nu va mirati, nu este o greseala de tipar si nu va ganditi ca am vrut sa scriu in loc de Gelal--"Gem". Nu cred ca m-as mai uita in oglinda daca m-ar chema Gogoasa-Gem Bogdan.

Daca inainte clientii mai radeau pe sub mustata cand imi auzeau numele, acum cu noua varianta imbunatatita rasul se transforma intr-o grimasa ce arata eficacitatea schimbarii.

Asa ca, tuturor celor pe care-i cheama gogoasa nu le pot dori decat sa-ajunga vreodata sa-si descarce noua varianta imbunatatita: Gogoasa 1.23.4

1 comentarii:

Adrian Ursu (Skin ) spunea...

ei Gogo asta da postare....aproape ca mi s-a facut pofta de o Bhmuteanca cu gust de vanilie...dar nu mai mult de o data ca face rau sanatatii...