Fă-o cu mâna ta, nu lăsa pe altu`!

Astazi m-am plimbat cu nevasta, toata ziua, pentru a ne relaxa minţile, pentru a ne face putina ordine in sertarele creieraşului, pentru a putea fi (l)apţi mâine la vot. Am colindat magazinele pentru a lua pulsul mulţimii fiindca nici acu` in prag de votare nu ştiu pe cine sa aleg. Mai bine zis, cu cine-o să m-aleg. Am decis, fiindca toata lumea se alege cu ceva in urma alegerilor, să ne alegem si noi câte ceva de imbrăcat pentru a putea onora invitaţia preşedintelui catre votare. Fiindca-i recesiune, nu ne-am ales decat cu o masa calda si scumpă la mall, dar am reuşit sa ne facem o parere despre cei cu care vom vota.

A, nu v-am spus? In goana nebunească dupa nimic ni s-au tot afişat chipurile celor ce-si doresc un fotoliu cald in parlament. Şi, doar unul singur m-a impresionat, pe care-l si votez, fiindca avea tot afişul facut caricatură, probabil de catre un mare simpatizant. Şi, semăna cu bunicu`. Care-a murit, saracu`. Da` mai bine, ca oricum n-ar fi stiut cu cine să voteze. Era la fel de indecis ca si mine.
Oricum ar fi eu tot ma duc la TOV, fiindca mă voi plictisi sa ma uit de la fereastra cum vecina aia buna isi ia bikinii noi cu sigla partidului. Dar inainte o sa trec pe la piata să-mi iau cartofi şi mere, fiindcă-s în post şi ştiu bine c-o să fac un mare păcat cu alegerile astea. Doresc, totuşi, să-mi spun parerea despre acest vot şi-o voi face chiar pe buletinele bune de pus in ur(i)nă.
Spor la treaba.... că mâine-i de lucru!

0 comentarii: