Meciul marilor orgolii.

Daca va inchipuiti ca ma refer la meciul Steaua-Lyon care acum este in mare desfasurare, va inselati.
Ca toata lumea, astazi, mai mult ca niciodata m-am entuziasmat doar la gandul meciului ce avea sa vina. Imi imaginam deja cum stau si traiesc fiecare secunda care trece, fiecare sut pe langa poarta, fiecare lovitura in oua pe care o primeste adversarul. Eram plin de adrenalina, ca si cum m-as fi pregatit sa sar cu coarda de pe bloc, ma simteam (chiar daca deobicei nu sunt) un mare "babuin" care va scanda, va hauli, va urla (Hooooo) din toti plamanii. Spectacol, nu alta!
Trec, inainte de a ajunge acasa pe la buticu` din colt sa iau bere buna fiindca mi-a cerut nevasta, chestie pe care nu o pot omite, mai ales ca este si meciul. O sa fie bestial, imi inchipuiam eu, mai ales ca nu mai vazusem un meci cap-coada de ceva vreme, gandindu-ma cat de mare ar fi crescut iarba daca aia nu ar fi tuns-o pana sa incep sa ma uit din nou la meciuri. La butic, vanzatoarea tine sa-mi spuna ca nu mai are bere asa rece fiindca este meciul, dar pentru un mare client ca mine face ea tot posibilul ca sa ma simt bine in fata televizorului. Inca una care-mi face sa-mi tresalte inima de bucurie ca-i fotbal la Tv.
Acasa, liniste si pace, tv-ul este pregatit pentru meciul marilor orgolii, cainele-si roade pielea, nevasta, hopa.... nu se poate, nu-i adevarat, se uita la filme. Dezastru, ce ma fac? Meciul, berea, adrenalina? Unde le voi indesa pe toate in urmatoarele 90 min.?
-A venit berea, iubito! am strigat parca sa-i aduc aminte ca fotoliul va fi ocupat pana la ora de culcare.
-Pune-mi-o in pahar si adu-o incoace mai repede ca ma pregatesc de plans ca-i faza aia misto.
Cu sperante in suflet, dar deja resemnat pentru seara asta, m-am proptit in fata calculatorului cautand o portita de salvare care sa ma determine, macar sa consum berea care mi-am cumparat-o. Va dati seama ca pe net nu gasesti meci in direct la ora asta, ca daca ar fi fost posibil, probabil ca 90 % dintre barbati ar fi tras un ochi la meci si unul pe mess pentru a-si spori atentia distributiva.
Cum meciul deja a si inceput, la fel de tare m-am si desumflat, de impacat, m-am impacat cu sine sperand doar intr-o victorie pe care nu o voi putea comenta maine invocand o durere de cap.
Totusi, in cautarile mele disperate, am descoperit ca pot urmari meciul pe blog-ul unui mare infocat, care probabil ca si-a legat nevasta de caloriferul din balcon pe perioada celor doua reprize, cat si in pauza. Baiatul asta ma tine la curent, prin scrierile lui, cum se desfasoara meciul, cine cu cine se bate, care a mai tras pe langa poarta. Macar m-am mai linistit putin fiindca era egal, dar cine stie pana la sfarsit.
Cert este o chestie: ca meciul marilor orgolii s-a desfasurat la mine in casa fluierul de inceput apartinandu-i sotiei, careia ii multumesc fiindca ma tine deoparte de obiceiuri care mi-ar aduce numai rau: m-as trezi cu probleme cardiace din cauza tensiunii din tribune, as deveni alcoolic din cauza consumului excesiv de bere, mai ales aia de pe bannerul de la tv, chiar as putea ruina bugetul familiei cu vizite dese la stadion.
Nimic nu-i mai frumos decat lipsa in portofoliu a viciilor.

0 comentarii: