Nici sportul nu te ajuta uneori.

Stateam relaxat in fata laptopulii laptopului urmarind cam ce se mai intampla pe la noi prin tarisoara. Prin vene imi curge un sange curat ca lacrima atata timp cat nu fumez, nu beau cafea, mai rar cu alcoolul, iar de futut nu apuc nici macar pe nevasta-mea s-o strang in brate. Deci, sunt sanatos tutun tun. Nici prin cap nu-mi trecea ca ma paste o lovitura sub centura de la cine nici nu ma asteptam.
In general incerc sa fac sport cat sa nu-mi creasca burta si cat sa nu anchilozez. Mai mult nu pot, fiindca nu am timp. Nevasta-mea, care se mentine ca o vrabiuta putin mai infoiata, face exercitii si scheme care mai de care mai periculoase cu rezultate notabile.
Sportul, pentru mine, este un mijloc de a te transforma intr-un "good looking guy" care sa nu se faca de ras cand se despoaie la plaja. Altfel, cam greu de urnit spre zona cu zgura. Daca este sa analizez doar unele parti ale corpului meu constat ca mainile fac cel mai mult sport pe o suprafata mica in cm patrati, la cat bat in taste si la cat tin pixul in mana la birou. Doar eu fac toate facturile si avizele.
Cum stateam, asa, relaxat, deodata cainele, care se tolanea pe canapea, incepu sa latre a prost probabil speriat de vreun paianjen care trebaluia prin colt. Incordat tot dupa asa sperietura am apucat sa-i sterg o palma la cur de atentionare, moment in care creierasul imi dicteaza sa-i mai aplic inca o corectura in zona cu pricina. Tarziu, insa. Catelul apucase sa ma blesteme, deoarece atunci cand m-am intins spre el mi-am dizlocat umarul pe care-l credeam mai mult decat sanatos. De durere, am uitat ce am in brate, ce am in jur si cate maini mai am care m-ar putea ajuta. Bratul drept balanganea ca o talanga la gatul unei vaci speriate de urletul boului care se pregatea s-o incinga. In toata aceasta agitatie, in care potaia se bucura de raul facut, nevasta facea matanii pentru a indrepta blestemul, am reusit sa fac cea mai precisa mutare a vietii mele: cuplarea oaselor intr-o armonie de nedescris.
Asa ca, m-am decis, de maine ma apuc de facut muschi! Peste tot, ca sa poata avea si oasele de ce se tine, ca nu de alta dar risc sa-mi pierd membrele pe cine stie unde.
Si cand ma gandesc ca am facut tot timpul sport! Doar ca nu unde trebuia!

0 comentarii: