Cei 3 purcelusi.

Din categoria "Esti prost, deci existi!" tin sa va povestesc o intamplare petrecuta acum 2 zile.

Am facut o adresa catre cei 3 directori ai societatii cum ca am probleme cu una dintre masinile de la depozit si ca s-a cheltuit in juma` de an o mica avere pe reparatia unei dacii. Bineinteles ca nu ma asteptam la un raspuns imediat: "Da, cum sa nu, maine ai o masina nou nouta", dar speram la o analiza profunda pe marginea subiectului.

In general, sunt foarte critic, dar incerc sa ma abtin de cele mai multe ori. Dar, in momentul in care vine soferul de N ori sa-ti spuna ca iar s-a stricat masina, ca iar a pus-o pe nevasta-sa sa sufle-n teava de esapament, ca iar a rugat pompagii de la benzinarie sa-l impinga vreo 50 m, ca iar s-a futut aia, ca iar... clachez. Asa ca m-am pus pe scris si am trimis mail la cei 3 purcelusi ca sa ia atitudine.

Primesc mail a doua zi de la un alt animal, cel ce se ocupa de transporturi si care e fost sofer de meserie, cu niste injurii de mi se facuse aia din pantaloni asa de mica ca ajunsesem sa ma sperii. De la individ comunist pana la "mi-e lehamite sa-i pronunt numele" nu m-a slabit, iar pe langa asta, omu` fiind bolnav cu creierii, a bagat-o in oala si pe-o colega de-a mea pe care a facut-o mincinoasa. Problema este ca tipu` nu prea le are cu cartea si cu internetu` si a trimis acest raspuns in mod oficial si la ceilalti 3 directori principali nestiind ca injuriile se contabilizeaza acolo undeva, la catastif. Cum am 3 perechi de oua, m-am suparat si i-am inapoiat mailul doar cu cateva observatii de natura sa-l faca sa-si dea seama ca-i prost, bineinteles cu copie la cei 3. Ce credeti ca s-a intamplat? Primesc mail de la soferus papagalos, cu copie la cei 3 magnifici ceva de genu`: Ha Ha comunistule. Deci, mailul era oficial, nu era un raspuns numai mie, ca sa ma oftice. Dupa o portie de ras de-mi tremurau nadragii m-am interesat de ce sume s-au cheltuit pentru reparatii in jumatea aia de an. Si, am descoperit c-o sa-l cam fugareasca pe prostovan cei 3, dupa ce-o sa se reuneasca.

Asta inseamna sa ti-o faci cu mana ta! Probabil ca tipu` stie cum e, fiindca nu cred ca e vreo proasta sa-i arate.

0 comentarii: