VO(MI)TAT

De fel sunt un tip ce isi exercita drepturile cetatenesti: acela de a vo(mi)ta, acela de a forma coada la taxe si impozite, de a-si plati amenda la posta si de a suporta prostia altora. E, dar a venit si ziua in care mi-am dat seama ca mai bine ma duc sa bat 2 cuie in gardu` vecinului decat sa ma duc si sa ma umplu` de draci. Nu de alta, dar greu scapi de ei! De draci, bineinteles!

Nu m-am dus la vot fiindca votatul a devenit pentru mine ca vomitatul pentru femeile gravide. O corvoada! Ce sa votez? Niste prosti imbogatiti care vor sa mai petreaca pe la Bruxelles pe banii nostri? Si nu-s putini, ci doar vreo 7700 de euroi pe luna. Niste imbecili cu 8 clase, cu mana murdara de mucii partidului si cu ochiul dupa vreo noua achizitie, fie ea si de sex feminin? Adica masina, femeie, casa, afacere.

Nu! Ma bucur ca nu m-am numarat printre cei ce au considerat ca daca-l vor trimite pe Becali departe vor si scapa de el. Ma bucur ca nu am pus stampila pe un buletin cu care oricum se vor sterge la curulet toti politicienii de frunte ai tarii noastre dragi. Ma bucur ca am mai sapat o groapa in pamantul in care imi voi gasi sfarsitul mai devreme sau mai tarziu.

A vo(mi)ta in ziua de azi este un lucru pe care il poate face orice prost, fiindca oricum nu conteaza unde pui degetul, ca iese tot pe unde vor altii. Si, oricum, ce votezi? Tot aceiasi papagali sau odraslele lor care incearca sa se cultive pe banii nostri.

Mai bine ma duc sa-mi bag degetu` pe gat fiindca stiu sigur ca pe gura imi va iesi ceva adevarat si anume nivelul de trai in care ma scald in prezent.

1 comentarii:

boby_prix spunea...

Cam sarac blogul asta shefu' ...... nu are lumea cu ce se delecta ..... :)